retouren en klachten

Retouren, annuleren en klachten

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Lees hieronder meer over het herroepingsrecht en waar je rekening mee moet houden.

Bedenktijd en recht tot retourneren
Wettelijk heb je tot 14 dagen na het ontvangen van je bestelling het recht om deze zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nog eens 14 dagen om het product aan mij terug te sturen.
Je krijgt dan het volledige bestelbedrag, inclusief de verzendkosten gecrediteerd.
De kosten van het retour sturen van de bestelling zijn wel voor eigen rekening.
Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - de originele staat en verpakking aan mij terug gestuurd worden.
 
Om gebruik te maken van dit recht kun je contact opnemen via email of via de contactpagina. Vergeet daar dan niet bij te vermelden wat je bestelnummer is. 
 
Nadat je hebt laten weten dat je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht zal ik het volledige bestelbedrag binnen 14 dagen terugstorten via dezelfde betaalmethode die je bij bestelling gebruikt hebt. Voorwaarde hiervoor is wel dat de bestelling in goede staat door mij terug ontvangen is, of dat je kunt aantonen dat deze onderweg is.
 
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kan ik deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Maatwerk: uitzondering herroepingsrecht

Aangepaste en/of gepersonaliseerde bestellingen die specifiek op verzoek van een klant zijn gemaakt, kunnen niet worden geretourneerd. Bijvoorbeeld wanneer ik een product voor je ga maken in een andere maat of kleur dan standaard aangeboden wordt in de webwinkel. Ook producten die ik voor je op maat haak, die verder niet in de webwinkel staan vallen hier onder.

Deze betreffen maatwerk en vallen niet onder het herroepingsrecht, na succesvolle betaling is de verkoop hiervan definitief.

Lees mijn algemene voorwaarden om meer te lezen over mijn retourbeleid.

Klachten

Het spijt me natuurlijk ten zeerste om te horen dat je een klacht hebt over mijn service of één van mijn producten.
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik wil j dan ook verzoeken om je klacht eerst bij mij kenbaar te maken. Dit kan door een mailtje te sturen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Lees mijn algemene voorwaarden om meer te lezen over mijn klachtenbeleid.
Keurmerk webwinkel

Cora's Knit Knacks

Tarwekamp 136
Btw id: NL001219089B39
KvK nummer: 68878982

Volg mij op

Haak aan!

Meld je aan en wees als eerste op de hoogte van nieuwe producten, toffe patronen, acties of andere nieuwtjes.
Krijg een kortingsbon in je mailbox als je je nu aanmeld!

Keurmerk webwinkel

Cora's Knit Knacks is leverancier van Hoooked garens en vertegenwoordiger van Rosarios 4 garens

© 2020 - 2022 Coras Knit Knacks