Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Kom je ergens niet uit? Ik heb mijn best gedaan zoveel mogelijk veel gestelde vragen hieronder te verzamelen.

Veel informatie staat ook al op de andere pagina's op mijn website. Kun je het toch nog niet vinden? Stuur me dan een berichtje!

Happy Me Box Membership

Wat houdt het membership precies in?

De Happy Me Box Membership is een abonnement voor de avontuurlijke, ervaren haakster. Jij weet al dat haken heerlijk en ontspannend is. Misschien heb je al een favoriet garen, maar toch wil je ook wel graag weten wat er nog meer is. Je vind het leuk om zo nu en dan nieuwe garens uit te proberen.

De Happy Me Box Membership is precies dat! Je krijgt elke maand:

  • Een nieuw digitaal patroon
  • Garen en alle andere materialen die nodig zijn voor het maken van het patroon
  • Stekenmarkeerder in thema
  • Haaknaald, alleen bij je eerste pakket of wanneer er een nieuwe maat gebruikt wordt (dus je hebt bij 6 maanden lid zijn straks niet 6x een 4 mm haaknaald 😉)
  • Goodie van een zelfstandig ondernemer. Leer nieuwe ondernemers uit Nederland kennen en probeer nieuwe duurzame en/of natuurlijke producten uit.
  • Thee en wat lekkers
  • Toegang tot de Happy Haak Community facebook groep
Hoe start ik een abonnement?

Je start het abonnement door simpelweg een Happy Me Box membership te bestellen. Je betaalt de eerste maand meteen bij het bestellen en daarna wordt het geld iedere maand rond dezelfde datum via automatische incasso afgeschreven.

Hoe lang loopt het abonnement?

Het abonnement loopt automatisch doorlopend. Dat betekend dat er elke maand een nieuw pakket verstuurd wordt en elke maand automatisch een nieuwe rekening gestuurd wordt, todat je het abonnement opzegt.

Wil je het liever eerst een keer uitproberen? Dan kan je ook voor de eenmalige Happy Me Box kiezen.

Hoe kan ik mijn abonnement verlengen?

Dat is niet nodig! Het abonnement loopt automatisch door en hoeft niet verlengd te worden. Het stopt pas wanneer je het zelf op zegt.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kunt je abonnement gemakkelijk opzeggen door een berichtje te sturen via de contactpagina.

Ik heb maar voor één maand betaald, hoe zit dat met de volgende maanden?

Je betaald bij bestelling de eerste maand. Daarna zullen de abonnementskosten steeds rond dezelfde datum van je rekening afgeschreven worden via automatische incasso. Je krijgt rond diezelfde datum van mij een rekening voor jouw en mijn administratie.

Haak Helden Academy

Wat houdt de Academy precies in?

De Haak Helden Academy is een fijne online cursus om te leren haken. Ik neem je van begin tot eind mee in het haken, van het vasthouden van je haaknaald tot het haken van knuffels.

De Academy duurt 6 maanden en je kan op elk gewenst moment instromen. Voor elke module staat ongeveer een tijdbestek van een maand, maar je kunt het natuurlijk geheel in jouw eigen tempo doen.

Je krijgt video's en lessen per mail toegestuurd. Met daarbij een digitaal patroon en per post de materialen om met het patroon aan de slag te gaan. Via het patroon oefen je dan de technieken die in die module aan bod geweest zijn.

Je hoeft hierdoor dus nooit tussendoor materiaal aan te schaffen om de training te kunnen afronden.

Daarnaast krijg je ook nog toegang tot de Happy Haak Community facebook groep. Hier kun je laten zien hoe het gaat met de cursus, maar ook je vragen stellen. Cora, andere ervaren haaksters en je mede cursisten helpen je dan verder.

Hoe lang duurt de Academy?

De Academy duurt 6 maanden en je kan op elk gewenst moment instromen. Ik ga er van uit je voor elke module ongeveer een maand nodig hebt, maar je kunt het natuurlijk geheel in jouw eigen tempo doen.

Wanneer start de Academy?

Dat bepaal je zelf! Je kunt op elk gewenst moment instromen en mee gaan haken. Je begint dan gewoon bij het begin en de modules worden verstuurd wanneer jij toe bent aan de volgende.

Hoe lang hou ik toegang tot de Academy?

Lifetime! Je krijgt de modules met de lessen in je mailbox en zo lang je deze bewaard blijf je toegang houden tot de video's, lessen en patronen.

Hoe werkt het precies?

Voor de Academy is op dit moment geen mooie luxe online leeromgeving beschikbaar. Je krijgt de modules met lessen en video's gewoon via de mail toegestuurd. Het is dus van belang dat je mails goed bewaard!

Het eerste materialen pakket wordt binnen een week na jouw aanmelding verstuurd. De volgende pakketten steeds 4 weken hierna. Dit is ook het moment dat je de volgende module per mail ontvangt.

Ik heb maar één termijn betaald, hoe zit dat met de volgende termijnen?

Je betaald bij bestelling de eerste termijn. Daarna wordt er nog 5 keer geld afgeschreven via automatische incasso. Dat gebeurd rond dezelfde datum in de maand als dat je gestart bent.

Personalisatie

Kan je ook wat voor mij op maat maken?

Ja, dat kan! Maar, het maken van gepersonaliseerde producten kost wel meer tijd. Houdt hier dus rekening mee wanneer je dit wilt aanvragen en het product voor een bepaalde tijd of gelegenheid wilt hebben.

Mocht je twijfelen, stuur me gerust een berichtje, dan kunnen we er vrijblijvend over overleggen.

Op welke manier kun je mijn product personaliseren?

Daar zijn een heleboel mogelijkheiden voor. Denk aan een product in een andere kleur, bijvoorbeeld een mand of kussen die geheel past bij de stijl van jouw interieur. Of een haarelastiek in je favoriete kleur. 

Maar andere maten of vormen zijn ook mogelijk. Ik heb een aantal standaard maten qua manden in de winkel staan, maar als je er een mooie bij ziet die je liever in een grotere of kleinere maat wilt dan is dat altijd mogelijk.

Ook kan ik iets geheel naar jouw wensen ontwerpen, als je bijvoorbeeld iets in de winkel of op internet gezien hebt.

Hoe gaat het personaliseren in zijn werk? Hoe kan ik dat aanvragen?

Als je een product wilt bestellen in een andere kleur of maat dan dat ik nu aanbiedt dan kan je mij een berichtje sturen via mijn contactpagina. Ook kan je mij een berichtje sturen op mijn facebook of instagram pagina. 

We zullen dan samen in gesprek gaan over je wensen en de mogelijkheden die ik heb. We zullen samen een prijs en een tijdsbestek afspreken waarin ik verwacht het product te kunnen leveren. 

Dat zal de ene keer langer zijn dan de andere keer, afhankelijk van overige aanvragen, of ik het garen al in huis heb en de aard van het product en de personalisatie.

Lokatie

Heb je ook een fysieke winkel?

Nee, op dit moment heb ik geen fysieke winkel. Het adres op mijn website is dan ook geen bezoekadres. 

Waar verkoop je allemaal?

Op dit moment verkoop ik alleen op mijn eigen website. 

Af en toe ben ik ook te vinden op een fysieke of online markt, hou mijn socials in de gaten om te zien waar en wanneer!

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Je woont in de buurt van Diemen en wilt je bestelling graag afhalen? Dat kan! Je besteld gewoon zoals gewoonlijk en kiest bij verzendoptie voor afhalen. Wanneer ik je bestelling klaar heb staan krijg je een mailtje dat het klaar staat en een tijdsvak waarin je het kunt komen ophalen.

Kan je dat tijdsvak echt niet? Reageer dan even op de mail en dan maken we samen een afspraak wanneer je wel kunt.

Overig

Hoe zit het met nabestellingen van materialen?

Bij alle materialen, dus garens, vulling, haaknaalden, stekenmarkeerders heb je de mogelijkheid om meer te bestellen dan ik op voorraad heb. Je zult hier na bestelling een melding van krijgen.

Ik ga dan extra bestellen bij de leverancier of groothandel en wanneer het geleverd is stuur ik de gehele bestelling op. 

Bij garens zal ik er voor zorgen dat jouw gehele hoeveelheid garens uit de nieuwe bestelling komt, zodat ze van hetzelfde verfbad of productiehoeveelheid zijn waardoor kleurvariaties verminderd worden.

Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten versturen?

Jazeker! Vul simpelweg de adresgegevens van de ontvanger in en klaar is kees! Als je dan ook nog even benoemt in de notitie dat het om een kadootje gaat, dan pak ik het ook nog even extra in. 

Als je er een kaart bij wil noem dan ook de gelegenheid waarvoor het een kadootje is en wat de boodschap op de kaart moet zijn.

Allemaal zonder extra kosten! 

Kan mijn bestelling ingepakt worden?

Jazeker! Elke bestelling wordt verpakt als een cadeautje, want ik wil je graag blij maken als de postbode het komt bezorgen. Maar als je een product koopt als cadeau en dit rechtstreeks naar de ontvanger wil laten sturen kan dat ook. 

Ik kan het dan nog eens extra inpakken. Benoem dit dan in het notitieveld bij je bestelling. Als het voor een speciale gelegenheid is (kerst, sinterklaas, valentijn, etc) benoem dit er dan bij. Dan zorg ik dat er bij de gelegenheid passend papier gebruikt wordt. Als je er een kaart bij wil noem dan ook de gelegenheid waarvoor het een kadootje is en wat de boodschap op de kaart moet zijn.

Allemaal zonder extra kosten! 

Meld je aan en wees altijd op de hoogte van nieuwe producten, toffe patronen, acties of andere nieuwtjes. Krijg een kortingsbon van maar liefst 15% korting en een e-book vol haakinspiratie in je mailbox als je je nu aanmeld!

Haak aan!

Meld je aan en wees als eerste op de hoogte van nieuwe producten, toffe patronen, acties of andere nieuwtjes.
Krijg een kortingsbon in je mailbox als je je nu aanmeld!

Cora's Knit Knacks

Tarwekamp 136
Btw id: NL001219089B39
KvK nummer: 68878982

Volg mij op

iDeal betaalmethode Paypal betaalmethode Mastercard betaalmethode Visa bethaalmethode
Bancontact betaalwijze logo
Keurmerk webwinkel

Cora's Knit Knacks is leverancier van Hoooked garens en vertegenwoordiger van Rosarios 4 garens

© 2020 - 2023 Coras Knit Knacks