Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? Kom je ergens niet uit? Ik heb mijn best gedaan zoveel mogelijk veel gestelde vragen hieronder te verzamelen.
Veel informatie staat ook al op de andere pagina’s op mijn website. Kun je het toch nog niet vinden? Stuur me dan een berichtje!
Personalisatie
Kan je ook wat voor mij op maat maken?
Ja, dat kan! Maar, het maken van gepersonaliseerde producten kost wel meer tijd. Houdt hier dus rekening mee wanneer je dit wilt aanvragen en het product voor een bepaalde tijd of gelegenheid wilt hebben.
Mocht je twijfelen, stuur me gerust een berichtje, dan kunnen we er vrijblijvend over overleggen.
Op welke manier kun je mijn product personaliseren?
Daar zijn een heleboel mogelijkheden voor. Denk aan een product in een andere kleur, bijvoorbeeld een mand of kussen die geheel past bij de stijl van jouw interieur. Of een haarelastiek in je favoriete kleur.
Maar andere maten of vormen zijn ook mogelijk. Ik heb een aantal standaardmaten qua manden in de winkel staan, maar als je er een mooie bij ziet die je liever in een grotere of kleinere maat wilt dan is dat altijd mogelijk.
Ook kan ik iets geheel naar jouw wensen ontwerpen, als je bijvoorbeeld iets in de winkel of op internet gezien hebt.
Hoe gaat het personaliseren in zijn werk? Hoe kan ik dat aanvragen?
Als je een product wilt bestellen in een andere kleur of maat dan dat ik nu aanbied dan kan je mij een berichtje sturen via mijn contactpagina. Ook kan je mij een berichtje sturen op mijn facebook of Instagram pagina.
We zullen dan samen in gesprek gaan over je wensen en de mogelijkheden die ik heb. We zullen samen een prijs en een tijdsbestek afspreken waarin ik verwacht het product te kunnen leveren.
Dat zal de ene keer langer zijn dan de andere keer, afhankelijk van overige aanvragen, of ik het garen al in huis heb en de aard van het product en de personalisatie.
Ik kan niet haken, haak je ook op bestelling?
Jazeker! Maar met mate, omdat hier best wel veel tijd in gaat zitten.
Als je wil weten of ik tijd en ruimte heb om jouw idee uit te werken en te haken kun je het beste even contact opnemen. Laat me dan weten wat je voor idee hebt en dan kijken we samen vrijblijvend of het haalbaar is en naar de kosten.
Lokatie
Heb je ook een fysieke winkel?
Nee, op dit moment heb ik geen fysieke winkel. Het adres op mijn website is dan ook geen bezoekadres.
Waar verkoop je allemaal?
Op dit moment verkoop ik voornamelijk op mijn eigen website, maar daarnaast verkoop ik ook Engelstalige haakpatronen via mijn Etsy winkel.
Af en toe ben ik ook te vinden op een fysieke of beurs, hou mijn socials in de gaten om te zien waar en wanneer!
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Je woont in de buurt van Heerhugowaard en wilt je bestelling graag afhalen? Dat kan! Je bestelt gewoon zoals gewoonlijk en kiest bij verzendoptie voor afhalen. Wanneer ik je bestelling klaar heb staan krijg je een mailtje dat het klaar staat en een tijdvak waarin je het kunt komen ophalen.
Kan je dat tijdvak echt niet? Reageer dan even op de mail en dan maken we samen een afspraak wanneer je wel kunt.
Bestellen
Hoe zit het met nabestellingen van materialen?
Bij bijna alle materialen, dus garens, vulling, haaknaalden, stekenmarkeerders heb je de mogelijkheid om meer te bestellen dan ik op voorraad heb. Bij het bestellen zul je zien staan dat er uit nabestelling geleverd kan worden en op je besteloverzicht staat dan dat er een x aantal nabesteld is.
Ik ga dan extra bestellen bij de leverancier of groothandel en wanneer het geleverd is stuur ik de gehele bestelling op.
Bij garens zal ik ervoor zorgen dat jouw gehele hoeveelheid garens uit de nieuwe bestelling komt, zodat ze van hetzelfde verfbad of productiehoeveelheid zijn waardoor kleurvariaties verminderd worden.
Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten versturen?
Jazeker! Vul simpelweg de adresgegevens van de ontvanger in en klaar is kees!
Bij elke bestelling zit een kaart met een handgeschreven berichtje. Ik kan hier dus ook een korte boodschap van jou naar de ontvanger bij vermelden. Als je dit wilt kun je deze boodschap in het opmerkingenveld van de bestelling benoemen.
Kan mijn bestelling ingepakt worden?
Jazeker! Maar eigenlijk is dat ook niet meer nodig. Elke bestelling wordt verpakt als een cadeautje, want ik wil je graag blij maken als de postbode het komt bezorgen. Maar als je een product koopt als cadeau en dit rechtstreeks naar de ontvanger wil laten sturen kan dat ook.
Ik kan het dan nog eens extra inpakken. Benoem dit dan in het notitieveld bij je bestelling. Als het voor een speciale gelegenheid is (kerst, sinterklaas, Valentijn, etc.) benoem dit er dan bij. Dan zorg ik dat er bij de gelegenheid passend papier gebruikt wordt.
Bij elke bestelling zit een kaart met een handgeschreven berichtje. Ik kan hier dus ook een korte boodschap van jou naar de ontvanger bij vermelden. Als je dit wilt kun je deze boodschap in het opmerkingenveld van de bestelling benoemen.
Allemaal zonder extra kosten!
Haak Helden Academy
Wat houdt de Academy precies in?
De Haak Helden Academy is een fijne onlinecursus om te leren haken. Ik neem je van begin tot eind mee in het haken, van het vasthouden van je haaknaald tot het haken van knuffels.
In de Haak Helden Academy behandel ik 6 projecten. Je kunt op elk gewenst moment starten. Voor elke module staat ongeveer een tijdsbestek van een maand. Maar je kunt het geheel in jouw eigen tempo doen.
Je krijgt video’s en lessen per mail toegestuurd. Met daarbij een digitaal patroon en per post de materialen om met het patroon aan de slag te gaan. Via het patroon oefen je dan de technieken die in die module aan bod geweest zijn.
Je hoeft hierdoor dus nooit tussendoor materiaal aan te schaffen om de training te kunnen afronden.
Daarnaast krijg je ook nog toegang tot de Happy Haak Community facebook groep. Hier kun je laten zien hoe het gaat met de cursus, maar ook je vragen stellen. Cora, andere ervaren haaksters en je mede cursisten helpen je dan verder.
Ik zie twee varianten, hoe zit dat?
Dat klopt helemaal! Je kunt kiezen om de Haak Helden Academy in één keer te betalen, of om deze in 6 termijnen te betalen.
Kies je voor betaling in één keer dan krijg je alle projecten in één levering toegestuurd. Je kunt er dan dus in alle rust doorheen gaan of juist lekker vlot. Net wat je zelf wilt.
Kies je voor betaling in termijnen dan krijg je gedurende 6 maanden elke maand een pakket thuisgestuurd met de materialen die bij die module horen.
Bij betaling in één keer krijg je trouwens een kleine korting omdat er aanzienlijk minder verzendkosten zijn dan.
Hoelang houd ik toegang tot de Academy?
Lifetime! Je krijgt de modules met de lessen in je mailbox en zo lang je deze bewaard blijf je toegang houden tot de video’s, lessen en patronen.
Hoe werkt het precies?
Voor de Academy is op dit moment geen mooie luxe online leeromgeving beschikbaar. Je krijgt de modules met lessen en video’s gewoon via de mail toegestuurd. Het is dus van belang dat je emailadres bij bestelling klopt!
Kies je voor betalen in één termijn dan wordt je pakket binnen een week na bestellen verzonden. Je krijgt dan ook alle downloads in één keer in de bestelbevestiging.
Kies je voor betalen in 6 termijnen dan wordt het eerste materialen pakket binnen een week na jouw aanmelding verstuurd. De volgende pakketten steeds 4 weken hierna. Dit is ook het moment dat je de volgende module per mail ontvangt.
Ik heb gekozen voor betalen in termijnen, hoe zit het met de volgende termijnen?
Je betaalt bij bestelling de eerste termijn. Daarna wordt er nog 5 keer geld afgeschreven via automatische incasso. Dat gebeurt rond dezelfde datum in de maand als dat je gestart bent. Na deze 5 afschrijvingen stopt de automatische incasso automatisch.